- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Γιάννης Ράγκος
- Κατηγορία: Επικαιρότητα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η είδηση έγινε γνωστή το βράδυ της 14ης Μαΐου και όπως ήταν φυσικό έκανε το «γύρο» του κόσμου: ο θρύλος της rhythm n blues B.B. King πέθανε στο Λας Βέγκας των Η.Π.Α. σε ηλικία 89 ετών. Ήταν μια είδηση που προκάλεσε θλίψη στην παγκόσμια μουσική κοινότητα και όλους τους μουσικόφιλους. Εμένα η είδηση του θανάτου του με έφερε, επιπλέον, πίσω στο καλοκαίρι του 1990, όταν είχα την ευκαιρία να συναντήσω από κοντά τον B.B. King και να μιλήσω μαζί του για, περίπου, μισή ώρα.

Φλας-μπακ: Τρίτη 3 Ιουλίου 1990. Ο B.B. King εμφανίζεται για μία συναυλία στο θέατρο Λυκαβηττού. Νεαρός δημοσιογράφος, τότε, λίγες ημέρες πριν από την άφιξη του σπουδαίου μπλουζίστα είχα επισκεφτεί τον Έλληνα οργανωτή της συναυλίας, τον οποίο γνώριζα από παλιότερη συνεργασία μας, και είχαμε συμφωνήσει για μια αποκλειστική συνέντευξη που θα έκανα για λογαριασμό ενός ευρείας κυκλοφορίας εβδομαδιαίου περιοδικού ποικίλης ύλης, με το οποίο συνεργαζόμουν εκείνη την περίοδο. Η συμφωνία για την αποκλειστικότητα «έκλεισε» κι έτσι το βράδυ της 3ης Ιουλίου βρέθηκα στο θέατρο Λυκαβηττού για να παρακολουθήσω τη συναυλία και να συναντήσω τον B.B. King.
Η συνέντευξη έγινε στο διάλειμμα της συναυλίας, στο καμαρίνι του μουσικού, με την παρουσία μιας Ελληνοαυστραλής -αν θυμάμαι καλά- συναδέλφου, η οποία όμως εργαζόταν για λογαριασμό του Έλληνα διοργανωτή (ως ένα είδος «άτυπου» γραφείου Τύπου της εκδήλωσης). Ο B.B. King μας υποδέχτηκε και τους δύο με εγκάρδια χειραψία κι ύστερα κάθησε σε μια άβολη καρέκλα, ενώ δίπλα του, σε μια γωνία του καμαρινιού, είχε ακουμπήσει την περίφημη κιθάρα Gibson, που ο ίδιος ονόμαζε Lucille. Κάθησα απέναντί του, με το αυτονόητο δέος του νέου δημοσιογράφου που συναντά κατά πρόσωπο έναν αληθινό «θρύλο». Ανέσυρα τον κατάλογο με τις ερωτήσεις που είχα προετοιμάσει και ανοιξα το δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι -οι παλιότεροι συνάδελφοι θα θυμούνται τα κασετοφωνάκια με τις μικροκασέτες.
Στην αρχή της (σύντομης) συζήτησης, ο B.B. King δήλωσε «χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά στην Ελλάδα, διότι το ελληνικό κοινό είναι εξαιρετικό». Ύστερα, τον ρώτησα για την τότε πρόσφατη συνεργασία του με ροκ συγκροτήματα, όπως οι U2. «Το όφελος από τέτοιες συνεργασίες είναι ότι “γνωρίστηκα” με ένα νέο κοινό που είναι φανατικοί αυτών των συγκροτημάτων και εμένα με γνώριζαν μόνο ως όνομα. Τους δόθηκε, λοιπόν, η ευκαιρία να ακούσουν το αγαπημένο τους συγκρότημα και μαζί να γνωρίσουν τη μουσική μου. Και βέβαια να τους “γνωρίσω” και εγώ. Νομίζω πως, με ορισμένους από αυτούς, γίναμε φίλοι…» απάντησε με ένα πλάγιο χαμόγελο, όλο νόημα.
«Και ποιο στοιχείο πιστεύετε ότι κάνει τη μουσική σας να ξεχωρίζει και να είναι τόσο δημοφιλής;» τον ρώτησα κατόπιν. «Νομίζω ότι είναι το γεγονός πως σε κάθε μου εμφάνιση δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και έχω πάντα μαζί μου πολύ καλούς μουσικούς, τον καλύτερο μάνατζερ και μια εξαιρετική οργάνωση» μου είπε. «Όλα αυτά ενωμένα μαζί με το ταλέντο φέρνουν τη δημοτικότητα. Επιπλέον, είναι γνωστό ότι “η μουσική εξημερώνει και τα πιο άγρια θηρία”. Άλλωστε, στον καθένα κρύβεται μέσα του ένα “θηρίο”. Γι’ αυτό, στόχος και της δικής μου αλλά και όλης της μουσικής είναι να σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα».
Επιχείρησα να τον αιφνιδιάσω. «Ποιες είναι η γνώμη σας με την κλασική μουσική;» Απάντησε με απόλυτη φυσικότητα: «Α, είναι υπέροχη! Πιστεύω ότι ο Αντρέ Σεγκόβια είναι ο πατέρας της κιθάρας. Σήμερα, στις ΗΠΑ, ένας από τους αγαπημένους μου μουσικούς είναι ο Λουτσιάνο Παβαρότι, που εκτός από το ότι είναι μεγάλος στον όγκο, έχει και μεγάλο ταλέντο!»
Και η σχέση του με τον κινηματογράφο; «Πριν από μερικά χρόνια έγραψα τη μουσική για την ταινία του Τζον Λάντις “Into the night” (σ.σ.: ήταν τα τραγούδια "Into the Night", "In the Midnight Hour" και “Lucille”). Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία παρά το γεγονός ότι το αποφάσισα μετά από πολλά χρόνια καριέρας. Πάντως θα ήθελα να δουλέψω ξανά στον κινηματογράφο».
Τη δεκαετία του 1970, ο B.B. King έδωσε πολλές συναυλίες σε φυλακές, ενώ το 1971 μαζί με έναν δικηγόρο δημιούργησε ίδρυμα για τη στήριξη και την αποκατάσταση όσων αποφυλακίζονταν. «Δίνω αυτές τις συναυλίες επειδή το θεωρώ ως κάτι πολύ σημαντικό» διευκρίνισε χωρίς περιστροφές. «Πολλοί άνθρωποι κάνουν κάποια λάθη, αλλά αν τους δοθεί η ευκαιρία δεν πρόκειται να τα επαναλάβουν ή τουλάχιστον να κάνουν τα ίδια λάθη. Επιπλέον, στις Η.Π.Α. πολλές φυλακές είναι υπερπλήρεις. Πηγαίνοντας να παίξω σε τέτοιους χώρους, προκαλείται το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων. Με τον τρόπο αυτό, το γεγονός γίνεται γνωστό κι έτσι μαθαίνει ο κόσμος αλλά και οι επίσημες αρχές τι γίνεται εκεί».
Και στο τέλος, μια ερώτηση για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε τις νεότερες γενιές. «Θα πρέπει να μεγαλώνουν με τα μάτια ανοικτά για να βλέπουν τον υπέροχο κόσμο μας, χωρίς να υπάρχει κάτι που να τους απαγορεύει να είναι ελεύθεροι» ανέφερε. «Ο κόσμος κάποτε θα κυβερνηθεί από άξιους ανθρώπους που σήμερα είναι η νεολαία και αύριο θα είναι οι ηγέτες της γης. Τους λέω, όμως: “Να είστε απελευθερωμένοι από τα ναρκωτικά ή οτιδήποτε άλλο σας ‘απαγορεύει’ να ζήσετε τη ζωή σας όπως μπορείτε”. Το μόνο που ελπίζω είναι πως η πλειοψηφία των νέων θα θυμάται μερικά από αυτά που τους έχω πει…»

Ο εκπρόσωπος του B.B. King μπήκε στο καμαρίνι και μας υπενθύμισε πως ο χρόνος μας είχε τελειώσει και ότι ο «Mr. King» έπρεπε να επανέλθει στη σκηνή. Έκλεισα το κασετοφωνάκι, μάζεψα βαστικά τις σημειώσεις μου και σηκώθηκα από τη θέση μου. Ευχαρίστησα από καρδιάς τον ακόμα καθισμένο «βασιλιά των blues» και κατόπιν τον αποχαιρέτησα με μια χειραψία. Νομίζω, κιόλας, ότι ασυναίσθητα υποκλίθηκα ελαφρά. Κι ύστερα, ανέβηκα στο θέατρο για να παρακολουθήσω και την υπόλοιπη συναυλία, νοιώθοντας ακόμα ανατριχίλα από τη συνάντηση που μόλις είχε προηγηθεί.
Διότι, για τον B.B. King η συνέντευξη αυτή ήταν μία από τις χιλιάδες που έδωσε κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του, αλλά για μένα ήταν -και παραμένει έως σήμερα- μία από τις σημαντικότερες που έχω κάνει στη δημοσιογραφική μου διαδρομή...
Υ.Γ.: Η συνέντευξη αυτή δεν δημοσιεύτηκε, τελικά, ποτέ… Ο λόγος ήταν ότι ο οργανωτής της συναυλίας, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχε παράσχει σε μένα και τον αρχισυντάκτη του περιοδικού, είχε δώσει την «αποκλειστικότητα» και σε συνάδελφο ημερήσιας εφημερίδας μεγάλης κυκλοφορίας, που τη δημοσίευσε δύο ημέρες μετά, «καίγοντας» όπως είναι φυσικό το θέμα (ασφαλώς, ο συνάδελφος δεν είχε καμία ευθύνη γι αυτό). Κι έτσι, έμεινε στο αρχείο μου το δακτυλόγραφο -από τη γραφομηχανή, που χρησιμοποιούσα τότε- με το απομαγνητοφωνημένο κείμενο της συνέντευξης, αποσπάσματα του οποίου περιέχονται στο άρθρο αυτό.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Σχολιαστής
- Κατηγορία: Επικαιρότητα
Η εστέτ δημοσιογράφος Έλλη Στάη "η ανεξάρτητη και ανυπότακτη προς κάθε εξουσία" με ανοικτή επιστολή της ζητάει από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να συμβάλλει ώστε να ανοίξει ο διάλογος για "αχειραγώγητη" δημοσιογραφία.Η επιστολή αυτή ακολούθησε την καταγγελία της "Εφημερίδας των Συντακτών" ότι το website "Thetoc" που η ίδια διευθύνει, έλαβε από το γραφείο του διοικητή της ΤτΕ, Γιάννη Στουρνάρα, e-mail καταδικαστικό για την κυβέρνηση, εν μέσω της κρίσιμης διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς-δανειστές του κράτους.
Με παρατηρήσεις ότι "η ανυπότακτη δημοσιογραφική λειτουργία δεν είναι α λα καρτ. Γίνεται προς όλες τις κατευθύνσεις, αψηφά πρόσωπα και επικεντρώνεται σε στοιχεία και γεγονότα", προσπαθεί να υποστηρίξει την ανεξαρτησία της και τις καλές προθέσεις της απέναντι στη δημοσιογραφική δεοντολογία και την ελεύθερη διακίνηση των απόψεων.
Όμως, υπάρχει ένα ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσει: πώς είναι δυνατόν να σέβεται τη δημοσιογραφική δεοντολογία όταν στενός της συνεργάτης που έλαβε το "e-mail Στουρνάρα", έχει διαγραφεί από την ΕΣΗΕΑ για "εξυπηρέτηση των συμφερόντων της εργοδοσίας", για "ύβρεις, ειρωνίες και συκοφάντηση των αγώνων των συναδέλφων του"; (πρόκειται για τον πρώην διευθυντή του "Έθνους" θανάση Τσεκούρα, εδώ η απόφαση διαγραφής http://freelancers.gr/336-qq 7516939)
Ακολουθεί η επιστολή της Έλλης Στάη:
"Αγαπητέ κύριε Πρωθυπουργέ,
Αντιλαμβάνομαι απολύτως και γνωρίζω πολύ καλά την κρισιμότητα της ώρας αυτής, σε ό,τι αφορά την διαπραγμάτευση που έχετε επωμιστεί για το μέλλον της χώρας μας.
Γνωρίζω όμως, επίσης πολύ καλά, την ευαισθησία σας σε θέματα δημοκρατίας και λειτουργίας των θεσμών, στους οποίους κορυφαία θέση έχει η δημοσιογραφία. Και μάλιστα, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Γνωρίζω επίσης, ότι γνωρίζετε πολύ καλά, πως υπάρχουν πρόσωπα που υπηρετούν τη δημοσιογραφία με σωφροσύνη αλλά και τόλμη, ανυπότακτα προς κάθε εξουσία και πρόσωπα που την υπηρετούν με φανατισμό και δολιότητες. Πρόσωπα υποταγμένα σε κάθε εξουσία που συχνά είναι υπηρέτες πολλών αφεντάδων, με ό,τι αυτό σημαίνει…
Γνωρίζετε ότι ανήκω στην πρώτη κατηγορία, των ανεξάρτητων και ανυπότακτων προς κάθε εξουσία. Γνωρίζω επίσης ότι εσείς προσωπικά αντιλαμβάνεστε ότι μόνο τέτοια πρόσωπα πρέπει να υπηρετούν τους δημοκρατικούς θεσμούς και ειδικότερα την δημοσιογραφία.
Γνωρίζετε εσείς προσωπικά ότι η ανυπότακτη δημοσιογραφική λειτουργία δεν είναι α λα καρτ. Γίνεται προς όλες τις κατευθύνσεις, αψηφά πρόσωπα και επικεντρώνεται σε στοιχεία και γεγονότα.
Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη μας υποχρέωση και η πρώτη μεγάλη μας ελευθερία. Η εκτίμηση και η οπτική από την οποία θα αναλύσει ο κάθε δημοσιογράφος τα στοιχεία και γεγονότα είναι η επόμενη μεγάλη μας υποχρέωση αλλά και κατάκτηση της δημοκρατίας μας: Η ελευθερία δηλαδή της γνώμης του καθενός και της ανταλλαγής των διαφορετικών απόψεων πάνω σε διασταυρωμένα στοιχεία και γεγονότα.
Αυτή η σύνθετη λειτουργία είναι που πρέπει να φτάνει αμακιγιάριστη στο σύνολο των πολιτών για να διαμορφώνει ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο την προσωπική του γνώμη και πεποίθηση σε όσα αφορούν την ζωή του και την συλλογική μας λειτουργία ως κοινωνία. Κυρίως σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, που περνάει τώρα η χώρα μας.
Εσείς ο ίδιος, γνωρίζετε προσωπικά, ότι αυτό το website το οποίο δημιούργησα μαζί με τους συνεργάτες μου, είναι αυτό που βασιζόμενο σε στοιχεία και διασταυρωμένες πληροφορίες δεν δίστασε να δημοσιεύσει και να κατονομάσει πράξεις ή γεγονότα που αποδομούσαν τη λειτουργία της δημοκρατίας. Όπως η αποκάλυψη (με δικές μου προσωπικές πληροφορίες τότε) της φίμωσης σας από την ΝΕΡΙΤ και της μη μετάδοσης της ομιλίας σας στη ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο του 2014, αλλά και την προσπάθεια του τότε πρωθυπουργού και του επιτελείου του σε εφημερίδες και άλλα ΜΜΕ να περάσει στα ψιλά το ζήτημα ως ασήμαντο.
Γνωρίζετε επίσης ότι τότε καταγγελθήκαμε από την κυβέρνηση της ΝΔ ως μονταζιέρα του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή γράψαμε την αλήθεια και χρησιμοποιήσαμε τις πηγές μας και τις πληροφορίες μας για αυτό. Γνωρίζετε επίσης ότι ήμουν προσωπικά για πολύ καιρό κατά το διάστημα της εργασίας μου στην ΕΡΤ μέχρι την ημέρα του μαύρου, στο κυβερνητικό στόχαστρο με προσωπικές ύβρεις και επιθέσεις γιατί δεν συμμορφωνόμουν προς τις τότε υποδείξεις. Το ίδιο εξακολουθώ να μην συμμορφώνομαι και τώρα προς τις υποδείξεις και τις απειλές από όπου κι αν προέρχονται: Όπως αυτών που μας κατηγορούν («Εφημερίδα των Συντακτών» με υποστηρικτικό non paper το βράδυ του Σαββάτου από το Μέγαρο Μαξίμου) ότι επειδή δημοσιεύσαμε στοιχεία - διασταυρωμένα και επίσημα - για την οικονομία της χώρας…, διαπράξαμε συνωμοσία κατά της κυβέρνησης σας, ως μονταζιέρα του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας και δεν ξέρω και ποιων άλλων δυνάμεων… Θα ήταν εύκολο να γελάσει κανείς με το αβάσιμο κι ανυπόστατο όλων αυτών, αν δεν βρισκόμαστε σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.
Για αυτό σας καλώ και σας ζητώ να πάρετε θέση για αυτού του τύπου τα ζητήματα και να ανοίξουμε δημόσιο διάλογο για μείζονα θέματα δημοκρατίας, όπως είναι η αχειραγώγητη Δημοσιογραφία. Η κρισιμότητα των περιστάσεων, που δοκιμάζουν την χώρα, κάνει ακόμα πιο επιτακτικό να ανοίξει αυτός ο διάλογος για να διασφαλίσουμε την ορθή πληροφόρηση των συμπολιτών μας.
Γνωρίζω ότι αυτό το θέλετε πρώτα εσείς, ως ανυπότακτος πολιτικός και μη συμμορφούμενος προς τις υποδείξεις.
Με εκτίμηση
Έλλη Στάη"
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Ρεπόρτερ
- Κατηγορία: Επικαιρότητα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελευθερίας του Τύπου και υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) και της ΕΚΠΟΙΖΩ, η Συνέργεια QJNT1 παρουσιάζει το βιβλίο «Πρότυπα στα ΜΜΕ – Έχουν Νόημα;» (εκδόσεις Ταξιδευτής), του διδάσκοντος στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ποιοτική Δημοσιογραφία & Νέες Τεχνολογίες», Βασίλη Βασιλόπουλου, πρώην μέλους του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας.
Η παρουσίαση της έκδοσης θα γίνει την Τετάρτη 6 Μαΐου 2015, στις 12μμ, στην αίθουσα του α’ ορόφου της ΕΣΗΕΑ, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας και της δημοσιογραφίας. Στόχος να αναδειχθεί η ατζέντα της «ολικής επαναφοράς της ποιοτικής δημοσιογραφίας» στην Ελλάδα. Πυρήνας του διαλόγου και της μελέτης του Β.. Βασιλόπουλου είναι η καταγραφή και ανάλυση των Βέλτιστων Πρακτικών και των Προτύπων, στην Ενημέρωση, που αφ’ ενός θεωρείται αυθύπαρκτος ερευνητικός πανεπιστημιακός χώρος, αφ’ ετέρου εφαρμόζεται ήδη από σημαντικούς εκπροσώπους του τοπίου των Ενημερωτικών Media σε Ευρώπη και Αμερική.
Η έκδοση αυτή εντοπίζει τις σημερινές παθογένειες στο χώρο της ελληνικής δημοσιογραφίας αλλά και τις βέλτιστες πρακτικές μεγάλων εκδοτικών ομίλων της Δύσης – μεταξύ των οποίων και οι θεσμικοί συνεργάτες της QJNT Συνέργειας OPA (Online Publishers
Η έρευνα αποτελεί μία μελέτη για
· τα Διεθνή Πρότυπα και τις καλές πρακτικές για την Ποιότητα στην Ενημέρωση.
· τα Συστήματα Ποιοτικής Διασφάλισης (QAS) ως πλαίσια αυτοδέσμευσης (self regulation)
· τους Κώδικες Δεοντολογίας που περιλαμβάνουν και την ψηφιακή μορφή διανομής
Στην παρουσίαση καλούνται άνθρωποι της Δημοσιογραφίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, της Διαφήμισης, της Πολιτείας, των Πανεπιστημίων, αλλά και της κοινωνίας των πολιτών, που αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της ποιοτικής ενημέρωσης και το ρόλο της στην υπεράσπισης της δημοκρατίας και της ποιότητας ζωής.
1. H Συνέργεια Ευρωπαϊκών Δημοσίων Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Φορέων QJNT αποτελείται από το Αυστριακό πανεπιστήμιο Donau Universitat Krems (DUK), το Ερευνητικό Ίδρυμα ‘Αθηνά’ της Γενικής Γραμματείας Έρευνας Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, το Ίδρυμα Προαγωγής Δημοσιογραφίας Αθανασίου Βασ. Μπότση (κοινωφελής φορέας συνεποπτευόμενος από το Υπουργείο Παιδείας) και το Εργαστήριο Επικοινωνίας και Τεχνολογίας ΜΜΕ, του ΕΜΠ. Προσφέρει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ποιοτική Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες» που οδηγεί στην απόκτηση του τίτλου M.A. (Master of Arts), – αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ. Πληροφορίες Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Ρεπόρτερ
- Κατηγορία: Επικαιρότητα

Αρ. Πρωτ.: 1327/29-4-15
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Σ.Η.Ε.Α. καλεί, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 26 παρ. 1, 3, 4 και 5 του Καταστατικού, τα μέλη της Ένωσης σε τακτική Γενική Συνέλευση, στις 16 Μαΐου 2015, ημέρα Σάββατο και ώρα 11 π.μ., στην Αίθουσα Συνεδρίων της Ένωσης (Ακαδημίας 20, 1ος όροφος), με θέματα ημερήσιας διάταξης τα εξής:
- Έγκριση οικονομικού απολογισμού χρήσης 2014, έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής και απαλλαγή Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής από κάθε ευθύνη.
- Έγκριση οικονομικού προϋπολογισμού χρήσης 2015.
- Διεκδίκηση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας – Απεργιακές Κινητοποιήσεις.
- Παροχή εξουσιοδότησης στο Διοικητικό Συμβούλιο για τη σύναψη νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και Ιδιωτικών Συμφωνιών με την ΕΙΗΕΑ, την ΕΙΙΡΑ, την ΕΙΤΗΣΕΕ, την ΕΡΤ Α.Ε. και το Α.Π.Ε. – Μ.Π.Ε. A.E.
- Κήρυξη απεργίας και στάσεων εργασίας στην ΕΙΗΕΑ, την ΕΙΙΡΑ, την ΕΙΤΗΣΕΕ, το Α.Π.Ε.-Μ.Π.Ε., το Ελληνικό Δημόσιο και στις εφημερίδες: 1-2-Χ-ΜΠΟΥΚ, 24ΩΡΕΣ, ATHENSVIEWS, ATHENSVOICE, ESPRESSO, FINANCE & MARKETSVOICE, FREESUNDAY, GOALNEWS, KONTRANEWS, LIVESPORT, METROPOLIS, METROSPORT, PRESSTIME, REALNEWS, SPORTDAY, ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, ΑΓΟΡΑ, ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΑΞΙΑ, ΑΥΓΗ, ΒΡΑΔΥΝΗ, ΓΑΥΡΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΘΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΗ, ΕΣΤΙΑ, Η ΑΠΟΨΗ, Η ΓΑΤΑ, Η ΕΠΟΧΗ, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ, Η ΠΡΑΣΙΝΗ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΟΡ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΜΕΤΟΧΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Ο ΛΟΓΟΣ, ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΠΡΙΝ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, ΣΤΟ ΚΑΡΦΙ, ΤΑ ΝΕΑ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΤΟ ΒΗΜΑ, ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ, ΤΟ ΧΩΝΙ, ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, στους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς: ACTION24, ALPHA 98.9, ALPHATV, ΑΝΤΕΝΝΑ TV, ATHENSDEEJAY, BLUESKY, CHANNEL 9, DERTI, EASY 97.2, EPSILONTV, EXTRA 3, GALAXY, HIGH TV, KISS, KONTRACHANNEL, LOVERADIO, MAD, MEGA, MTVGREECE, NITRO, NOVA, NOVASPORTFM, REALFM, RED, ROCKFM, SBCTV, SFERA, STARCHANNEL, TV 100, ΑΘΗΝΑ 9,84, ΑΡΤ, ΒΗΜΑ FM, ΔΙΕΣΗ, ΔΡΟΜΟΣ, ΕΝ ΛΕΥΚΩ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ FM, ΚΑΝΑΛΙ 1 (90.4), ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΛΑΜΨΗ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ΜΕΛΩΔΙΑ, ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ FM, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, Ρ/Σ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΡΥΘΜΟΣ, ΣΚΑΪ, ΣΚΑΪ 100.3, ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105.5, καθώς και στις ενημερωτικές δημοσιογραφικές ιστοσελίδες,όπως και σε οποιονδήποτε εργοδότη που δεν αναφέρεται ονομαστικά.
- Ορισμός ημερομηνίας για τη διεξαγωγή των αρχαιρεσιών για την εκλογή μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, της Εξελεγκτικής Επιτροπής, των Πειθαρχικών Συμβουλίων καθώς και των εκπροσώπων εργαζομένων και συνταξιούχων στο Μεικτό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.
Η Γενική αυτή Συνέλευση είναι η πρώτη και για να υπάρχει απαρτία θα πρέπει, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 26 παρ. 4 του Καταστατικού, να παρίσταται σ” αυτήν το 1/3, τουλάχιστον, των τακτικών μελών της Ένωσης, που έχουν πληρώσει τη συνδρομή τους του προηγουμένου έτους. Σε περίπτωση που δεν θα επιτευχθεί απαρτία, η Γενική Συνέλευση καλείται στις 18 Μαΐου 2015, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11 π.μ., στην Αίθουσα Συνεδρίων της Ένωσης (Ακαδημίας 20, 1ος όροφος) και με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης, οπότε για να υπάρχει απαρτία, θα πρέπει να παρίσταται το 1/4 των τακτικών μελών της Ένωσης, που έχουν πληρώσει τη συνδρομή τους του προηγουμένου έτους. Εάν και κατά τη δεύτερη αυτή ημερομηνία δεν υπάρχει απαρτία, η Γενική Συνέλευση καλείται σε τρίτη συνεδρίασηστις 19 Μαΐου 2015, ημέρα Τρίτη και ώρα 11 π.μ., στην Αίθουσα Συνεδρίων της Ένωσης (Ακαδημίας 20, 1ος όροφος), με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης. Κατά την τρίτη αυτή συνεδρίαση, για να υπάρχει απαρτία απαιτείται η παρουσία του 1/5 των πιο πάνω μελών της Ένωσης.
Εάν και κατά την τρίτη αυτή συνεδρίαση δεν υπάρξει απαρτία, τότε η Γενική Συνέλευση καλείται στις 20 Μαΐου 2015, ημέρα Τετάρτη και ώρα 11 π.μ. στο Ξενοδοχείο «DIVANICARAVEL» – Αίθουσα «ΟΛΥΜΠΙΑ» (Βασ. Αλεξάνδρου αρ. 2, 16121)και με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης, οπότε θα βρίσκεται σε απαρτία με όσα μέλη και αν είναι παρόντα.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας
Μαρία Αντωνιάδου Μαριλένα Κατσίμη
Σελίδα 157 από 289